Странице

уторак, 19. новембар 2013.

Upoznajmo se!

Prvi dan u školi, novi profesori, novo društvo, novi grad, sve novo. Prvi čas, upoznavanje sa svima. Ustaneš i predstaviš se. Ja ću prvi!


Ćao svima, ja sam Nikola i ovo je moj prvi tekst u kome želim da predstavim moju ideju zbog koje je nastao ovaj blog. S´obzirom da studiram odnose sa javnošću a volim i novinarstvo i medije, uopšteno, na ovaj nacin želim da radim na sebi, u smislu da iznosim svoje misljenje o odredjenim temama i da čujem komentare čitalaca, sugestije i zamerke, naravno i pohvale. Još jedna bitna stavka je da se dobro zabavimo!

Takođe ću još i sa vama, mojim čitaocima deliti meni zanimljive tekstove, za koje se nadam će i vama, takođe, biti zanimljivi. 


Možete me pratiti i na facebook.com

Нема коментара:

Постави коментар